Thursday 2 October 2014

Insuran Kemalangan Bernilai RM100,000

Sebagai pengguna ToneExcel ini, anda juga akan diberikan Insuran Kemalangan PERCUMA yang dikeluarkan oleh Tune Insuran bernilai RM100,000 dengan syarat topup anda sendiri melebihi RM50 setiap bulan. Insuran kemalangan ini hanya membabitkan kematian dan cacat kekal sahaja. Ia tidak termasuk penunggang motosikal, tidak termasuk Polis/Askar sewaktu bekerja dan tidak termasuk kemalangan sewaktu pembabitan di dalam sukan yang berbahaya, seperti payung terjun, skuba diving dll.


Persoalannya, sudah berapa lama anda pakai hp? Ada ke mana-mana company yang berikan perlindungan insuran kepada anda? Di bawah ini ada satu contoh seorang sahabat kita, belum berkahwin, baru pakai handphone ToneExcel selama 3 bulan, meninggal dunia kerana kemalangan, syukur kerana ibubapa arwah menerima sumbangan sebanyak RM100,000 dari TuneInsurance. Memang kehilangan arwah tidak boleh digantikan dengan wang ringgit, cuma sekurang-kurangnya duit tersebut mampu mengurangkan sedikit beban kehidupan yang ditanggung oleh keluarga beliau.


http://www.tunetalk.com/my/aboutus/whyTTPAinsurancheck

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai insuran ini, anda boleh menghubungi Tune Insuran di talian 03-20702828 / 03-20708033. Saya hanya tahu setakat itu sahaja, kerana saya hanya penjual simkad, bukan agen insuran dan kita bukan jual insuran.