Saturday 29 November 2014

Home

Sudah lama anda mendengar pasal simkad Tune Talk Tone Excel? Atau tidak pernah sama sekali? Tidak mengapa kerana disini saya hendak kongsikan bersama anda rahsia mengapa berlaku fenomena ramai pengguna prepaid di Malaysia mulai memilih Tune Talk Tone Excel!   
AWAS!!

Ramai Pengguna Bijak Mulai Sedar Bahawa Selama Ini Mereka Tidak Memperolehi Apa-Apa InsentifWalaupun  Setia Menggunakan Perkhidmatan Telekomunikasi Sedia Ada!

Langkah Transformasikan Simkad Beban Kepada Simkad Jana Pendapatan Pasif Yang Mampu Menjana Pendapatan 4-5 Angka Sebulan Disambut Hangat Setelah Mengetahui Rahsia Ini.

Jangan Pening!! Saya akan terangkan satu-persatu teknik dan strategi buat duit dengan perniagaan berasaskan telekomunikasi di sini yang sudah TERBUKTI berkesan dan saya akan bongkarkannya sebentar sahaja lagi!!
Admin: Hawa Hussin
Lokasi: Cheras, Kuala Lumpur
Talian Peribadi: 016-2151090
Email: bisnestone@gmail.com
Tajuk : Perniagaan TUNETALK-TONE EXCEL
Saya Dengan Ini Memperkenalkan….
Peluang perniagaan TUNETALK-TONEEXCEL! Apa itu TUNETALK-TONEEXCEL ? Pernahkah anda mendengar bahawa hanya dengan menjadi pengguna handphone anda boleh mendapat pendapatan yang sangat lumayan, tanpa anda perlu berhenti dari kerja yang anda lakukan sekarang, atau tanpa menjual apa-apa barangan, malah anda boleh senang-lenang menjana 4 hingga 5 angka sebulan?
Pernahkah juga anda terdengar bahawa dengan hanya satu talian handphone sahaja ianya mampu memberikan seribu manfaat kepada penggunanya? Untuk memudahkan kefahaman anda, mari lihat video di bawah…. Sila teliti satu persatu apa yang ingin saya sampaikan kepada anda!

Bagaimana dah lihat sebentar tadi video yang saya berikan? Apa pendapat anda? Hal ini suatu perkara baru yang pasti akan membantu anda!!
Cuba Anda Berfikir Sejenak!
Cuba anda selami dalam fikiran bahawa bagaimana dengan handphone ANDA sahaja boleh menjana wang malah dapat menyelesaikan masalah kewangan anda? Cuba anda jawab persoalan yang saya utarakan di bawah..
  • Adakah anda seorang pengguna handphone?
  • Berapa lamakah anda telah menggunakan handphone dalam kehidupan anda?
  • Berapa banyak dah wang yang anda habiskan dalam menangung bil ataupun prepaid?
  • Adakah anda terfikir bahawa pulangan wang boleh diambil dengan hanya melalui handphone?
  • Adakah anda mahu saya ajar anda satu persatu bagaimana menjana wang 4-5 angka dengan hanya menggunakan handphone sahaja?
  • Tahukah anda bahawa kajian yang dilakukan oleh SKMM mengesahkan lebih 30 juta pelanggan adalah pengguna handphone di Malaysia!
  • Adakah anda mahu keluar dari kesempitan wang yang berpanjangan?

    Mari Saya Bantu Anda Untuk Menyelesaikan Kesemua Masalah Ini!!



Jika anda menyertai program perniagaan Tunetalk- Toneexcel ini, saya akan bantu anda 100% peratus dan itulah jaminan daripada saya. Apa kelebihan buat anda jika menyertai program perniagaan seumpamanya pertama di Malaysia ini? Apakah kebaikan program yang menggunakan talian prabayar (Prepaid) TuneTalk melalui program ToneExcel ini?
Kelebihan dan Kebaikannya ialah:

 Sebagai pengguna prabayar atau sim kad tunetalk sebenarnya, anda akan disertakan  satu insurans kemalangan sebanyak 100k. Banyak tu.. Mana nak dapat kalau guna prepaid lain?
 Jikalau anda risau no lama anda hilang, yelah no lama tu kan dah ada ramai no kawan-kawan! Dengan simkad tunetalk ini, anda tak perlu risau kerana no lama anda itu boleh dikekalkan!

 Setiap kali anda topup, anda akan mendapat mata ganjaran untuk tiket Air Asia. Jika anda mengumpul mata ganjaran secukupnya, Air Asia serta merta akan memberikan penerbangan juga PERCUMA buat anda! Masa nilah nak naik kapal terbang!

No comments:

Post a Comment